Новобузький район увійшов до числа тих районів, що є учасниками даного пілотного пректу.
В травні 2013 року стартувала реалізація пілотного проекту "Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту”.
Розпочалася співпраця райдержадміністрації та Новобузького центру поштового зв’язку № 4 в рамках реалізації проекту "Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту”. Проект розглядається як один з напрямків продуктивної системи взаємодії громадськості із органами виконавчої влади. З метою ознайомлення жителів міста з особливостями нових поштових послуг проведена презентація в приміщенні центру за участі першого заступника голови райдержадміністрації Сенчиної Г.М. та в.о.начальника Гричевського О.Ю.
Зі сторони дирекції відділення "Укрпошта” ідея була підтримана одразу, бо, на їх думку, реалізація вищезазначеного проекту дозволить подивитися на "Укрпошту” зовсім з іншого боку - розширити число її клієнтів та перелік послуг, які вони можуть надавати населенню:
- Безкоштовна допомога при заповненні заяв, ознайомлення заявника із технологічними картками (за запитом заявника);
- Пересилання документів для отримання адміністартивних послуг та результатів їх надання;
- Прийом оплати послуг поштових переказом (за необхідності).
Згідно з задумом громадяни відтепер не марнуватимуть свій час в чергах, а матимуть можливість звернутися до фахівців поштового відділення, які допоможуть підготувати всі необхідні папери і нададуть послуги з пересилання визначеного пакету документів від заявника до органу державної влади, суб’єкта надання адміністративних послуг. (листом з оголошеною цінністю із повідомленням про вручення - "Кур’єрська доставка”). А потім забезпечать доставку відповіді – рішення державної інстанції заявнику. Реалізація проекту здійснюється за принципом "єдиного вікна”.
За планом схема спрощеного доступу діятиме у всіх відділеннях поштового зв’язку в районі. Послуги надаватимуться і через листонош на доставочних дільницях, в першу чергу – для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Також планується надання супутніх послуг – ксерокопіювання, ламінування, друк фотографій
В приміщенні Новобузького центру поштового зв’язку № 4 на інформаційних стендах Ви можете ознайомитись з переліком адміністративних послуг, бланками заяв, технологічними картками, зразками заповнення заяв.
ФУНКЦІЇ УКРПОШТИ СЬОГОДНІ
· Безкоштовна допомога при заповненні заяв, ознайомлення заявника із технологічними картами (за запитом заявника)
· Надання супутніх послуг (ксерокопіювання, ламінування, фотографування, послуги факсу і т.п.)
· Пересилання документів для отримання адміністративних послуг та результатів їх надання
· Прийом оплати послуг поштовим переказом (за необхідності)
· Кур'єрська доставка результатів надання адміністративних послуг (за бажанням заявника)
СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ
Для Держави
· Наближення адміністративних послуг до населення
· Підвищення рівня довіри населення до органів влади
· Зменшення навантаження на адміністративний апарат
· Оптимізація витрат державних та місцевих бюджетів на створення мережі доступу до адміністративних послуг
Для населення
· Спрощення доступу до адміністративних послуг
· Оплата адміністративних послуг
· Дотримання принципу надання адміністративних послуг в частині відсутності контакту з чиновниками
· Економія транспортних витрат і особистого часу
· Можливість отримання результату з доставкою додому
· Підвищення рівня інформування про адмінпослуги
Для Укрпошти
· Збільшення клієнтопотоку у відділеннях поштового зв'язку та доходів підприємства за рахунок реалізації поштових та супутніх послуг
· Підвищення лояльності клієнтів