Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 19.03.2024, 08:19
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

ДПА у Миколаївські

Президент України

ВРУ

Дозвільний центр

Гаряча лінія

Пошук

Погода

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ДРВ

Миколаївська ОДА

Міжрегіонбуд

Аграрна біржа

Головдержслужба

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Адміністративні послуги

Адміністративні послуги

  Адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону;

 Суб’єкт звернення - фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг;

 Суб’єкт надання адміністративної послуги - орган виконавчої влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

 


Порядок надання адміністративних послуг:

 1. Адміністративні послуги надаються суб’єктами надання адміністративних послуг безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.

2. Фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, має право на отримання адміністративної послуги незалежно від реєстрації її місця проживання чи місця перебування, крім випадків, установлених законом.

3. Юридична особа має право на отримання адміністративної послуги за місцезнаходженням такої особи або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідного об’єкта.

4. Заява на отримання адміністративної послуги (далі - заява) подається в письмовій чи усній формі.

Письмова заява може бути подана суб’єкту надання адміністративної послуги особисто, надіслана поштою або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

5. Перелік та вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, визначаються законом.

6. Забороняється вимагати від суб’єкта звернення документи або інформацію для надання адміністративної послуги, не передбачені законом.

7. Суб’єкт надання адміністративної послуги не може вимагати від суб’єкта звернення документи або інформацію, що перебувають у володінні суб’єкта надання адміністративних послуг або у володінні державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління. Для отримання адміністративної послуги суб’єкт звернення у випадках, передбачених законом, подає документи (якщо відомості, що містяться в них, не внесені до відповідних інформаційних баз в обсязі, достатньому для надання адміністративної послуги), зокрема:

1) документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, у тому числі військовослужбовців;

2) документи, що посвідчують:

особу іноземця;

особу без громадянства;

отримання статусу біженця чи притулку в Україні (зокрема, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист);

3) документи військового обліку;

4) свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану;

5) документи, що підтверджують надання особі спеціального права на керування транспортним засобом відповідної категорії;

6) документи, що посвідчують проходження обов’язкового технічного контролю транспортних засобів відповідної категорії;

7) документи на транспортний засіб та його складові частини, у тому числі реєстраційні документи;

8) документи про трудову діяльність, трудовий стаж і заробітну плату громадянина;

9) документи про освіту та/або професійну кваліфікацію, науковий ступінь та вчене звання і документи, пов’язані з проходженням навчання, що надаються закладами освіти;

10) довідки, висновки та інші документи, що надаються закладами охорони здоров’я;

11) документи Національного архівного фонду та інші архівні документи відповідно до законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи;

12) рішення, вироки, ухвали і постанови судів;

13) установчі документи юридичної особи;

14) рішення, висновки і дозволи, що приймаються (надаються) органами опіки та піклування відповідно до законодавства;

15) документи медико-соціальної експертизи;

16) посвідчення та документи, що підтверджують право громадянина на отримання соціальної допомоги;

17) документи про державні і відомчі нагороди, державні премії та знаки розрізнення.

8. Суб’єкт надання адміністративної послуги отримує відповідні документи або інформацію без участі суб’єкта звернення, у тому числі шляхом прямого доступу до інформаційних систем або баз даних інших суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління.

9. Суб’єкт надання адміністративної послуги, підприємства, установи або організації, що належать до сфери його управління, які володіють документами або інформацією, необхідними для надання адміністративної послуги, зобов’язані:

 - забезпечити безоплатне надання таких документів або інформації не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту від суб’єкта надання адміністративної послуги, якщо інше не передбачено законом;

-  вживати заходів щодо розбудови системи міжвідомчої електронної взаємодії, забезпечення безоплатного та відкритого доступу до своїх інформаційних систем та баз даних, якщо інше не передбачено законом;

-  відповідно до закону забезпечити зберігання та захист інформації, отриманої в результаті надання адміністративної послуги.

10. Суб'єкт надання адміністративних послуг забезпечує можливість безоплатного одержання суб'єктами звернення у достатній кількості бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги, в тому числі одержання бланків з веб-сайтів суб'єктів надання адміністративних послуг, у центрах надання адміністративних послуг.

 11. Суб’єкт надання адміністративних послуг забезпечує вільний доступ до своїх приміщень, в яких здійснюється прийом суб’єктів звернень, у тому числі належні умови для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями.



Строки надання адміністративних послуг:

- граничний строк надання адміністративної послуги визначається законом.

- у разі якщо законом не визначено граничний строк надання адміністративної послуги, цей строк не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб’єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги.

- суб’єкт надання адміністративних послуг надає адміністративну послугу, а центр надання адміністративних послуг забезпечує організацію надання такої послуги у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктом звернення.

- у разі надання адміністративної послуги суб’єктом надання адміністративних послуг, який діє на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у строк, визначений частиною першою або другою цієї статті, а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку.

- адміністративна послуга вважається наданою з моменту отримання її суб’єктом звернення особисто або направлення поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) листа з повідомленням про можливість отримання такої послуги на адресу суб’єкта звернення. У випадках, передбачених законодавством, відповідний документ може бути надісланий поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку. При цьому строк доставки поштової кореспонденції не зараховується до строку надання адміністративної послуги.


 

Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір)

 - при наданні адміністративних послуг у випадках, передбачених законом, справляється плата (адміністративний збір).

- надання адміністративних послуг у сфері соціального забезпечення громадян здійснюється на безоплатній основі.

- розмір плати за надання адміністративної послуги (адміністративного збору) і порядок її справляння визначаються законом з урахуванням її соціального та економічного значення.

- плата за надання адміністративної послуги (адміністративний збір) зараховується до державного або відповідного місцевого бюджету.

- плата за надання адміністративної послуги (адміністративний збір) вноситься суб’єктом звернення одноразово за весь комплекс дій та рішень суб’єкта надання адміністративних послуг, необхідних для отримання адміністративної послуги (включаючи вартість бланків, експертиз, здійснюваних суб’єктом надання адміністративної послуги, отримання витягів з реєстрів тощо).

- стягнення за надання адміністративних послуг будь-яких додаткових не передбачених законом платежів або вимагання сплати будь-яких додаткових коштів забороняється.

- суб’єкт надання адміністративних послуг не може надавати інші платні послуги, не передбачені законом про перелік адміністративних послуг та плату (адміністративний збір) за їх надання.

- внесення відомостей до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, здійснюється безкоштовно.



 Субєкти надання адміністративних послуг Новобузької райдержадміністрації

 

Сектор у справах сімї, молоді та спорту райдержадміністрації

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Новобузького районного управління юстиції

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Сектор містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства райдержадміністрації

Служба у справах дітей

Відділ освіти райдержадміністрації

Сектор культури, національностей і релігій райдержадміністрації

Відділ Держземагенства у Новобузькому районі

Перелік адміністративних послуг, які надаються суб’єктами надання адміністративних послуг Новобузького району


ІНФОРМАЦІЙНІ КАРТКИ АДМІНІСРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Інформаційні картки адміністративних послуг

Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 

Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що не пов'язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

Державна реєстрація юридичної особи

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

Інформаційні картки. Служба у справах дітей 

№ 677 - р від 19.12.2012 року "Про інвентаризацію адміністративних послуг, що надаються структурними підрозділами райдержадміністрації"

Законодавча база 

ЗАКОН УКРАЇНИ Про адміністративні послуги 

Наказ Міністерства економіки України від 12.07.2007 №219 "Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення стандартів адміністративних послуг" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства економіки України від 31.07.2009 №799 25.08.2009 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 30 січня 2013 р. № 57 Київ Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 30 січня 2013 р. № 44 Київ Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 20 лютого 2013 р. № 118 Київ Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг 

Про забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.11 № 1076-р «Про затвердження плану заходів щодо реформування системи надання адміністративних послуг» на території Миколаївської області 

Розпорядження №632-р від 15.12.11 Про забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.11 № 1076-р «Про затвердження плану заходів щодо реформування системи надання адміністративних послуг» на території Новобузького району

У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг

Адміністаривні послуги посібник громадян